Elsykkel Lastesykkel Evobike Cargo PRO




























Velg farge | Lagerstatus | ||||||||
Natural wood |
![]() |
||||||||
Darkwood |
![]() |
||||||||
|
|||||||||
Designmessig er modellen smal for å være en elektrisk lastesykkel, takket være at batteriet er skjult under en av benkene i kassen. Sykkelen har en svartlakkert ramme samt detaljer i børstet aluminium og lær, noe som gir elsykkelen et luksuriøst utseende. Hovedrammen er laget i aluminium noe som gir en lavere vekt samt utmerket beskyttelse mot rust. De fleste øvrige detaljer på sykkelen, så som setepinnen og veivarmer er også de i aluminium. Aluminiumsfelgene er ekstra forsterket med dobbel bunn samt eiker i rustfritt stål. Dekkene fra Kenda er kevlarfortsterkte for å unngå punktering, dekkene er også utstyrt med en refleksstripe.
Lastesykkel Evobike Cargo PRO er gjenomgående utstyrt med merkeskomponenter, noe som borger for lang livslengde samt god ytelse. Elmotoren kommer fra merket Bafang og er plassert i bakhjulet. Motoren starter automatisk når du begynner å tråkke og assisterer opp til 18 km/h. Dette er med vilje en noe lavere hastighet enn sykler med to hjul, da trehjulssykler kan oppleves som mindre stødige i alt for høye hastigheter. Du velger selv hvor mye du vil at motoren skal hjelpe til via et fint LCD-display med fargeskjerm plassert på styret. På fargeskjemen ser du også nyttig informasjon som aktuell hastighet, tripmåler, batteristatus etc. For den som vil er det mulig å stille inn en PIN-kode for å starte sykkelen via dette displayet.
Litiumbatteriet på Evobike Cargo PRO er plassert under en av benkene i kassen. Batteriet består av 16650-celler fra Samsung, og totale batterikappasiteten er 36V 10,4Ah (374,4 WH). Dette gir normalt sett en rekkevidde på ca: 25-40 km (kommer an på kjøremåte). Batteriet kan enkelt fjernes fra sykkelen hvis du ønsker å lade på annet sted en hvor sykkelen står.
Girsystemet kommer fra Shimano (modell Acera) og har seks gir. Bremsesystemet består av en skivebrems per hjul, hvorav en av dem er utstyrt med parkeringsbremsfunksjon om sykkelen parkeres i helling. I øvrig er Evobike Cargo PRO utstyrt med justerbart styre, komfortsete med fjærer, bagasjebrett i aluminium, heldekkende stenkeskjermer samt LED-belysning foran og bak.
- Hjulstørrelse: 26 tommer bak, 20 tommer foran.
- 250W børsteløs el-motor fra Bafang.
- LCD-display med fargeskjerm
- Motorassistent innstillingsbar i fem nivåer.
- Motorassistanse opp til ca: 18 km/h.
- 36V 10,4 Ah Litiumbatteri, Samsung-celler.
- Opp til 40 km rekkevidde per lading.
- 6 gir, Shimano Acera.
- Skivebrems for alle tre hjul (håndbrems).
- Doble benker med totalt fire trepunktsbelter.
- Justerbart styre i høyden.
Produktet leveres i kartong men er så godt som startklar. Montert til 95%.
Designmessig er modellen smal for å være en elektrisk lastesykkel, takket være at batteriet er skjult under en av benkene i kassen. Sykkelen har en svartlakkert ramme samt detaljer i børstet aluminium og lær, noe som gir elsykkelen et luksuriøst utseende. Hovedrammen er laget i aluminium noe som gir en lavere vekt samt utmerket beskyttelse mot rust. De fleste øvrige detaljer på sykkelen, så som setepinnen og veivarmer er også de i aluminium. Aluminiumsfelgene er ekstra forsterket med dobbel bunn samt eiker i rustfritt stål. Dekkene fra Kenda er kevlarfortsterkte for å unngå punktering, dekkene er også utstyrt med en refleksstripe.
Lastesykkel Evobike Cargo PRO er gjenomgående utstyrt med merkeskomponenter, noe som borger for lang livslengde samt god ytelse. Elmotoren kommer fra merket Bafang og er plassert i bakhjulet. Motoren starter automatisk når du begynner å tråkke og assisterer opp til 18 km/h. Dette er med vilje en noe lavere hastighet enn sykler med to hjul, da trehjulssykler kan oppleves som mindre stødige i alt for høye hastigheter. Du velger selv hvor mye du vil at motoren skal hjelpe til via et fint LCD-display med fargeskjerm plassert på styret. På fargeskjemen ser du også nyttig informasjon som aktuell hastighet, tripmåler, batteristatus etc. For den som vil er det mulig å stille inn en PIN-kode for å starte sykkelen via dette displayet.
Litiumbatteriet på Evobike Cargo PRO er plassert under en av benkene i kassen. Batteriet består av 16650-celler fra Samsung, og totale batterikappasiteten er 36V 10,4Ah (374,4 WH). Dette gir normalt sett en rekkevidde på ca: 25-40 km (kommer an på kjøremåte). Batteriet kan enkelt fjernes fra sykkelen hvis du ønsker å lade på annet sted en hvor sykkelen står.
Girsystemet kommer fra Shimano (modell Acera) og har seks gir. Bremsesystemet består av en skivebrems per hjul, hvorav en av dem er utstyrt med parkeringsbremsfunksjon om sykkelen parkeres i helling. I øvrig er Evobike Cargo PRO utstyrt med justerbart styre, komfortsete med fjærer, bagasjebrett i aluminium, heldekkende stenkeskjermer samt LED-belysning foran og bak.
- Hjulstørrelse: 26 tommer bak, 20 tommer foran.
- 250W børsteløs el-motor fra Bafang.
- LCD-display med fargeskjerm
- Motorassistent innstillingsbar i fem nivåer.
- Motorassistanse opp til ca: 18 km/h.
- 36V 10,4 Ah Litiumbatteri, Samsung-celler.
- Opp til 40 km rekkevidde per lading.
- 6 gir, Shimano Acera.
- Skivebrems for alle tre hjul (håndbrems).
- Doble benker med totalt fire trepunktsbelter.
- Justerbart styre i høyden.
Produktet leveres i kartong men er så godt som startklar. Montert til 95%.







