Kundeservice

Elsykkel EvoBike ECO-3 250W - Dame - RØD

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
  • Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2014-2016 - RÖD, dam
Arrow Right Arrow Left
Ordinær pris: 8 495,-
179,-
OutOfStock
179
NOK
Elsykkel EvoBike ECO-3 250W - Dame - RØD
30179520
30179520
En ordentlig komfortsykkel med 3 gir, 250W børsteløs elmotor og et kraftig lithiumbatteri på hele 36V 10Ah. Tre gir fra Shimano Nexus, med fotbremse. Nå med blant annet fem nivåer på PAS-kontrollen og en skikkelig dobbelstøtte. 250W børsteløs motor  3 gir Shimano Nexus  Toppfart m. eldrift: 25 km/t  Rekkevidde opptil ca: 40 km  Lithiumbatteri 36V 10Ah  Fotbremse bak, håndbremse framme  28" (622) hjul m/ kevlarforsterkede dekk, 51cm rammehøyde (165-185cm)  Aluminiumramme  Dobbelbunnede felger som er ekstra robuste  Totalvekt inkl. motor og batteri: 22,8 kg OBS! Ekstern videolenke: EN KVALITETSSYKKEL SOM ER PERFEKT FOR NORSKE FORHOLD Dette er en elsykkel som er spesialdesignet med tanke på det norske markeds høye krav. Med mange års erfaring fra sykkelbransjen har vi utstyrt denne modellen med det siste innen sykkel- og elteknikk for å kunne tilby Norges rimeligste elsykkel! Med syv gir får du et større register, dvs. det laveste giret gir mer kraft mens det høyeste giret går raskere sammenliknet med en tregirt sykkel. Sykkelen er utstyrt med komponenter som skal svare til de krav og forventninger på kvalitet som man kan forvente av en sykkel i toppkvalitet. Modellen har også de siste funksjonene som hører til en moderne el-sykkel, for å kunne gi en myk og behagelig hjelp fra elmotoren, alt styrer du på et panel på styret. Du kan på dette panelet regulere hvor mye motorhjelp du vil ha i tre ulike nivåer, slå av/på motorassistensen, slå av/på framlyset samt se batteristatusen. KOMFORT En elsykkel skal være behagelig å sykle med, derfor tilbyr vi en sykkel som kan tilpasses for alle personers behov når det gjelder kjørestilling. Styret er en klassisk bøyd modell, for å gi en ergonomisk kjørestilling. Styrestammen kan dessuten justeres i høyde og vinkles for å få styret nærmere setet. Uansett om du foretrekker en noe fremoverlent stilling eller om du vil sitte helt rett kan du stille inn dette med styrets instillingsmuligheter. Styrelageret er dessuten en integrert modell, slik at den kan bedre beskyttes fra skitt og støv. MATERIALVALG OG KOMPONENTER For å stå imot vær og vind er sykkelen laget med en stødig ramme av aluminium. Detaljer som klank, styrelagerkjegle, styrestamme, styre, setestolpe, felger, bremser etc. er laget av aluminium. Utenom at aluminium ikke kan ruste, er materialet vesentligt mye lettere enn vanlig stål. Dette gjør din sykkelopplevelse behagligere da sykkelen kjennes både smidig og lettrullende. Felgene er dobbelbunnede, noe som betyr at de har en ekstra bunnplate som gjør dem mer robuste. Felgene kommer altså ikke til å bli skjeive like lett som en vanlig aluminiumsfelg, samtidig som den er veldig lett. Eikerne er laget av rustfritt stål og nipplene i messing, alt for å kunne motstå rust så mye som mulig. Det tregirte girsystemet er fra velkjente Shimano Nexus og gir en driftsikker og enkel giring. Giret er integrert i baknavet, noe som gjør det ekstra beskyttet mot skitt og vann. Du kan gire uansett om du trår, ruller eller står stille. Ingen problem med hakkende kjeder når du stanser ved rødt lys med for høyt gir, med andra ord! Det innebygde girsystemet gjør at kjedet hele tiden kan ligga spent mellom fram- og bakdrev uten å flytte seg sidelengs. Slik minimeres muligheten for at kjedet hopper av. Sykkelen har dessuten en kjedebeskyttelse for å hindre at buksen kommer i kontakt med kjedet. Modellen har også både fot- og håndbremse. ELMOTOR OG ELEKTRONIKK Sykkelen er utstyrt med en kapslet, børsteløs elmotor med 250W motoreffekt. Den børsteløse teknikken er veldiär dags för laddningg effektiv og er vedlikeholdsfri, motoren er også godt tettet for å holde skitt vekke. Sykkelen kommer opp i en toppfart på rundt 25 km/t med kun motordrift, ved større fart slår motoren av hjelpen. Denna motoren er utviklet for å gi så lite motorbrems som mulig, slik at sykling uten motorhjelp er mulig. Ett gasshåndtak medfølger som du kan installere om det er ønsket. Verdt å notere seg at det kun er mulig å få motorhjelp via sykkelens innebygde pedalsensor. Pedalsensoren kan styres med et enkelt knappetrykk på styret, der kan du selv velge hvor mye motorhjelp som skal benyttes når du tråkker. Batteriet er ett lithiumbatteri på 36V 10Ah med integrert baklampe og batteri-indikator. Dette batteriet må ikke forveksles med de enklere 24V-batterierna som finnes på markedet som er mindre kraftige. Maks rekkevidde med full motorhjelp er opp til ca. 40 km. Ved normal sykling klarer motoren å drive sykkelen på egen hånd, men rekkevidden blir desto lengre om du hjelper til med å tråkke. Du kan lade batteriet etter hver tur, du trenger ikke å gå helt tom for strøm. Når det er tid for å lade kan du enkelt koble fra batteriet fra pakkeholderen (sitter fastlåst med nøkkel) og ta det med inn i huset. Det kan lades like fint mens det er montert på sykkelen. En lading fra tomt batteri tar mellom 4-6 timer, hvis du hurtiglader en time så fylles batteriet opp til ca. 75%. Sykkelen levereres i pakke og krever noe montering før bruk. Deler som må festes er framhjul, pedaler, setet, styret og framskjerm. Monteringsanvisning på svensk er inkludert.
Lagerstatus
Out Of Stock   Produktet er avviklet 
 
 

En ordentlig komfortsykkel med 3 gir, 250W børsteløs elmotor og et kraftig lithiumbatteri på hele 36V 10Ah. Tre gir fra Shimano Nexus, med fotbremse. Nå med blant annet fem nivåer på PAS-kontrollen og en skikkelig dobbelstøtte. 250W børsteløs motor  3 gir Shimano Nexus  Toppfart m. eldrift: 25 km/t  Rekkevidde opptil ca: 40 km  Lithiumbatteri 36V 10Ah  Fotbremse bak, håndbremse framme  28" (622) hjul m/ kevlarforsterkede dekk, 51cm rammehøyde (165-185cm)  Aluminiumramme  Dobbelbunnede felger som er ekstra robuste  Totalvekt inkl. motor og batteri: 22,8 kg

OBS! Ekstern videolenke:

EN KVALITETSSYKKEL SOM ER PERFEKT FOR NORSKE FORHOLD
Dette er en elsykkel som er spesialdesignet med tanke på det norske markeds høye krav. Med mange års erfaring fra sykkelbransjen har vi utstyrt denne modellen med det siste innen sykkel- og elteknikk for å kunne tilby Norges rimeligste elsykkel! Med syv gir får du et større register, dvs. det laveste giret gir mer kraft mens det høyeste giret går raskere sammenliknet med en tregirt sykkel.

Sykkelen er utstyrt med komponenter som skal svare til de krav og forventninger på kvalitet som man kan forvente av en sykkel i toppkvalitet. Modellen har også de siste funksjonene som hører til en moderne el-sykkel, for å kunne gi en myk og behagelig hjelp fra elmotoren, alt styrer du på et panel på styret. Du kan på dette panelet regulere hvor mye motorhjelp du vil ha i tre ulike nivåer, slå av/på motorassistensen, slå av/på framlyset samt se batteristatusen.

KOMFORT
En elsykkel skal være behagelig å sykle med, derfor tilbyr vi en sykkel som kan tilpasses for alle personers behov når det gjelder kjørestilling. Styret er en klassisk bøyd modell, for å gi en ergonomisk kjørestilling. Styrestammen kan dessuten justeres i høyde og vinkles for å få styret nærmere setet. Uansett om du foretrekker en noe fremoverlent stilling eller om du vil sitte helt rett kan du stille inn dette med styrets instillingsmuligheter. Styrelageret er dessuten en integrert modell, slik at den kan bedre beskyttes fra skitt og støv.

MATERIALVALG OG KOMPONENTER
For å stå imot vær og vind er sykkelen laget med en stødig ramme av aluminium. Detaljer som klank, styrelagerkjegle, styrestamme, styre, setestolpe, felger, bremser etc. er laget av aluminium. Utenom at aluminium ikke kan ruste, er materialet vesentligt mye lettere enn vanlig stål. Dette gjør din sykkelopplevelse behagligere da sykkelen kjennes både smidig og lettrullende.

Felgene er dobbelbunnede, noe som betyr at de har en ekstra bunnplate som gjør dem mer robuste. Felgene kommer altså ikke til å bli skjeive like lett som en vanlig aluminiumsfelg, samtidig som den er veldig lett. Eikerne er laget av rustfritt stål og nipplene i messing, alt for å kunne motstå rust så mye som mulig.

Det tregirte girsystemet er fra velkjente Shimano Nexus og gir en driftsikker og enkel giring. Giret er integrert i baknavet, noe som gjør det ekstra beskyttet mot skitt og vann. Du kan gire uansett om du trår, ruller eller står stille. Ingen problem med hakkende kjeder når du stanser ved rødt lys med for høyt gir, med andra ord! Det innebygde girsystemet gjør at kjedet hele tiden kan ligga spent mellom fram- og bakdrev uten å flytte seg sidelengs. Slik minimeres muligheten for at kjedet hopper av. Sykkelen har dessuten en kjedebeskyttelse for å hindre at buksen kommer i kontakt med kjedet. Modellen har også både fot- og håndbremse.

ELMOTOR OG ELEKTRONIKK
Sykkelen er utstyrt med en kapslet, børsteløs elmotor med 250W motoreffekt. Den børsteløse teknikken er veldiär dags för laddningg effektiv og er vedlikeholdsfri, motoren er også godt tettet for å holde skitt vekke. Sykkelen kommer opp i en toppfart på rundt 25 km/t med kun motordrift, ved større fart slår motoren av hjelpen. Denna motoren er utviklet for å gi så lite motorbrems som mulig, slik at sykling uten motorhjelp er mulig. Ett gasshåndtak medfølger som du kan installere om det er ønsket. Verdt å notere seg at det kun er mulig å få motorhjelp via sykkelens innebygde pedalsensor. Pedalsensoren kan styres med et enkelt knappetrykk på styret, der kan du selv velge hvor mye motorhjelp som skal benyttes når du tråkker.

Batteriet er ett lithiumbatteri på 36V 10Ah med integrert baklampe og batteri-indikator. Dette batteriet må ikke forveksles med de enklere 24V-batterierna som finnes på markedet som er mindre kraftige. Maks rekkevidde med full motorhjelp er opp til ca. 40 km. Ved normal sykling klarer motoren å drive sykkelen på egen hånd, men rekkevidden blir desto lengre om du hjelper til med å tråkke. Du kan lade batteriet etter hver tur, du trenger ikke å gå helt tom for strøm. Når det er tid for å lade kan du enkelt koble fra batteriet fra pakkeholderen (sitter fastlåst med nøkkel) og ta det med inn i huset. Det kan lades like fint mens det er montert på sykkelen. En lading fra tomt batteri tar mellom 4-6 timer, hvis du hurtiglader en time så fylles batteriet opp til ca. 75%.

Sykkelen levereres i pakke og krever noe montering før bruk. Deler som må festes er framhjul, pedaler, setet, styret og framskjerm. Monteringsanvisning på svensk er inkludert.

Kanskje dette også kan være interessant!?
Nordbutiker Norge
Filial av Nordbutiker i Sverige AB
Org.nr: 918 488 014
Godkjent for F-skatt
Nordbutiker Logo